pay-tv

systemy płatnej telewizji

Co to jest system PAY-TV ?

  • PAY-TV - Co to jest Pay-TV ?Czy tak naprawdę zastanawialiście się Państwo co to jest płatna telewizja hotelowa oraz na jakiej zasadzie funkcjonuje ?
  • Na czym polega sposób jej działania, jak również dlaczego jest coraz bardziej pożądana przez gości hotelowych ?
  • W jaki sposób Pay-TV przenosi cyfrowy obraz i dźwięk do telewizora hotelowego, znajdującego się w pokoju ?
  • Dlaczego koszty instalacji spadają, oferując przy tym coraz bardziej zaawansowane usługi interaktywne ?
  • Przeczytajcie dalej, a szybko rozwiejemy Wasze wątpliwości !


 Idea..

  • Telewizja hotelowa jest obecnie traktowana jako element rozrywkowo - informacyjny. Pokój hotelowy jest głównie postrzegany w charakterze miejsca wypoczynku po podróży, bądź potrzeby zaznania odrobiny prywatności. Hotelarze zdają sobie sprawę, iż płatna telewizja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na zadowolenie gości hotelowych.
  • W obiektach o wyższym standardzie płatna telewizja hotelowa stała się niezbędnym wymogiem, przyciągającym do hoteli coraz szersze grona wymagających oraz zadowolonych klientów. Pay-TV ma za zadanie uatrakcyjnić oraz umilić pobyt gości w Państwa obiekcie.


 Zastosowanie..

  • PAY-TV - ZastosowanieObecnie standardem w każdym hotelu, pensjonacie, apartamentowcu, domie wczasowym czy motelu jest telewizor.
  • Ciągły rozwój rynku medialnego w Polsce skutkuje coraz prostszym dostępem do rosnącej ilości kanałów o różnej tematyce.
  • Oferujemy Państwu systemy płatnej telewizji hotelowej, cieszące się popularnością wśród wielu zadowolonych Inwestorów.
  • Proponowane rozwiązanie nie dostarcza wyłącznie standardowych kanałów satelitarnych, mamy także możliwość rozbudowy systemu w oparciu o platformę interaktywną.


 Zapotrzebowanie..

  • Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, iż około 82% gości hotelowych korzysta z telewizora w swoim pokoju hotelowym. Spośród tych osób 91% chciałoby oglądać kanały w rodzimym języku, jednakże 34% gości jest również zainteresowanych kanałami zagranicznymi.
  • Idąc dalej można dopatrzyć się dalszych podziałów, gdyż spośród gości korzystających z telewizji w hotelu 65% chce zrelaksować się przy dobrym filmie, a dla 43% osób niezbędne jest zapoznanie się z najświeższymi informacjami z kraju i z zagranicy.
  • Każdy widz posiada odmiennie predyspozycje, wynikające ze specyfiki wykonywanej pracy oraz prywatnych preferencji. Tak więc widać, jak szeroką ofertę kanałową powinien posiadać hotel, aby sprostać potrzebom i wymaganiom najszerszej grupie widowni.


 Funkcjonalność..

  • PAY-TV - FunkcjonalnośćGoście hotelowi wymagają od obiektu, aby posiadał on w swojej ofercie kanały, które chcieliby oglądać. W związku z tym, nie ma sensu uruchamiać w hotelu nieskończonej ilości kanałów.
  • Korzystniejszym rozwiązaniem jest ograniczyć je do niezbędnych, najbardziej popularnych i koniecznych - do tych, które zainteresują większość gości hotelowych.
  • Wszystkie dodatkowe usługi interaktywne, takie jak wypożyczalnie filmów - VOD czy wypożyczalnie muzyki - MOD, można zaimplementować do usługi Pay-TV, stwarzając możliwość korzystania przez gości z nowoczesnych rozwiązań w hotelu.
  • Należy odpowiednio wypośrodkować funkcjonalność telewizji oraz właściwie zoptymalizować jej zawartość kanałową, tak aby jak najwięcej gości chciało ją oglądać.


 Konieczność..

  • Do lipca 2013 roku w Polsce ma nastąpić pełna cyfryzacja sygnałów telewizyjnych. Oznacza to, że wszelkie sygnały analogowe będą wyłączone i zastąpią je przekazy cyfrowe w standardzie DVB-T o kompresji MPEG-4. Co za tym idzie, modernizacji zostaną poddane wszystkie instalacje antenowe, które nie są przygotowane na odbiór cyfrowych sygnałów.
  • Stacje czołowe, anteny naziemne, dekodery satelitarne i systemy Pay-TV, które polecamy są w pełni kompatybilne z najnowszymi standardami telewizyjnymi, co czyni je pionierem w dobie niewątpliwie przełomowych czasów telewizji naziemnej w Polsce.


 Wygoda..

  • PAY-TV - WygodaW rosnącym stopniu przywiązujemy uwagę do prostoty obsługi wszelkich urządzeń, jak i do funkcji, które ułatwiają nam życie.
  • Systemy Pay-TV stwarzają warunki do tego, aby wygodnie usiąść w fotelu czy położyć się do łóżka, by móc poprzez pilot od telewizora korzystać z szerokopasmowego Internetu, zamówić jedzenie, obejrzeć trwającą konferencję, zarezerwować tor na kręgielni oraz interaktywnie sprawdzić stan swojego rachunku hotelowego na ekranie telewizora.
  • Przedstawione powyżej przykłady stanowią wyłącznie namiastkę innowacyjnych możliwości, jakie daje nam płatna telewizja hotelowa Pay-TV. Jej profesjonalne zastosowanie w obiekcie jest w pełni uzasadnione marketingowo oraz ekonomicznie.